Miley - LOL vad gick fel?

Datum: 2012-05-12 | Tid: 20:01:37 | Kategori: Miley Cyrus
Förra fredagen öppnade Miley Cyrus tvål teen dramedy "LOL" till en begränsad utgåva i nio länder. Filmen, av allt att döma, inte utföra sättet en film starring Cyrus, "Twilight"-stjärnan Ashley Greene och en gång skärm siren Demi Moore, skulle kunna förväntas.

"LOL", en engelskspråkig anpassning av en fransk film med samma namn, tjänade bara $ 46.500 i 105 teatrar. Även om det är svårt att säga varför filmen sämre, verkar det som en brist på marknadsföring som leder fram till sin debut kan ha spelat en roll i detta. Den flick följer historien om en tonåring, Lola (spelas av Cyrus), som hon står inför striden första kärlek i en värld som drivs av teknik.

"Det är verkligen svårt att säga eftersom vi hört absolut ingenting om det. Jag tror att det har vissa surr om det här var ett slags kommer att bli en annan typ av breakout roll för Miley. Jag är inte ett fan av Miley, men jag skulle faktiskt vilja se det och jag tror att många människor skulle "Brooke Tarnoff, en senior redaktör på nästa film, berättade MTV News om svaga intresset för flick när den föll .

Med så få ögonen på utsläpp som leder fram till den 4 maj är det svårt att säga om resultatet hade något att göra med Cyrus. Tarnoff tillade "Kanske den säljande kraften i Miley har minskat. Jag tror att hennes fanbase kan vara mindre lojala än den var i "Hannah Montana" dagar, men det är alla slags irrelevant. "

Filmen hade fått en del uppmärksamhet när Cyrus och Greene sågs filma den igen 2010. Men efter att ha skjutit insvept var lite annat hört talas om filmen tills en trailer föll i mitten av april, tre veckor innan den begränsade utgåvan.

"Det finns uppenbarligen en publik för i stort sett allt", fortsatte hon. "Och här har en 'Twilight"-stjärnan och Miley Cyrus, som fortfarande har en viss cache, det är bara [en missad möjlighet]. "

Oavsett filmens box-office prestanda verkade Cyrus stolt över det. Hon tog på Twitter under helgen och borstas bort de låga siffrorna. "Tack u så mycket för alla som gick till LOL", skrev hon.

"Det är en film jag älskade att göra och jag är stolt över .... Det är verkligen alla som betyder något för mig. "

Lisa Azuelos, som skrev och regisserade båda versionerna, talade om box-office svar i en intervju med Los Angeles Times.

"Jag trodde verkligen den här filmen skulle vara universell", sade hon. "Vanligtvis tonåring filmer är mjuka eller skrämmande eller har vampyrer i dem, men de är aldrig realistiskt. Denna berättelse är inte så smutsig och inte för dum. "

Källa: MTV.com



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: