Fråga från en läsare,

Datum: 2012-05-13 | Tid: 14:28:45 | Kategori: Allmänt
Älskar din blogg, den är verkligen asbra, vet du när Justin kommer till Sverige? Puss o hej! <3

Sv: Hej! Tack så sjukt mycket för berömmet. Behövs verkligen när man driver en blogg och lägger flera timmar per dag för att uppdatera!

Justin bekräftade i en video för ett tag sedan att han kommer till Sverige på hans Belive-Tour. Turnen kommer gå av stapeln i höst och han har själv sagt att han kommer. Dock kan det ju självklart ändras så bli inte allt för lyckliga tjejer. Biljetterna kommer släppas i slutet av sommaren isåfall. Så lungn, det kommer inte släppas biljetter på minst 2-3 månader.

Justin har själv bekräftat att hans turne datum kommer ut snart, så då får vi helt enkelt se ifall Sverige är med på listan eller inte. Jag tror faktiskt att han kommer, speciellt efter att han såg på Nyhetsmorgon med intervjun med Thilde. Då såg han att han hade underbara fans här ifrån.

Så om ungefär 2-3 veckor skulle jag tro att Turne-datumen släpps. Så jag lovar att lägga upp det på bloggen direkt när jag får reda på allt! Även fast jag inte bloggar om Justin.

Kram!




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: