Selena & Vanessa pratar om "Spring Breakers"

Datum: 2012-03-04 | Tid: 20:07:44 | Kategori: Selena Gomez

Vanessa [Hudgens] gav nyligen en intervju med E! där hon pratade mycket om sin nya film - Spring Breakers - och om Selena, som spelar in samma film med Hudgens i Florida:

Stjärnan från High School Musical kommer att spela Candy. "Hon är en galen tjej" hade Hudgens sagt under "Women In Film" festen. "Hon är, uppfattat av mig, den typ som inte har allt och driver med andra lite."

Hudgens och Gomez tillsammans med Pretty Little Liars skådespelerskan, Ashley Benson och Rachel Korine, är motspelare som rånar en bank för att betala för sin spring break.

"Allt är gjort så galet" sade Hudgens "Det finns lite galenskap i mig ändå, så jag är angelägen för att låta det gå."

James Franco spelar en knarkare med vapen, som hjälper dem. Filmandet började denna vecka i Florida.

"Jag tror att i slutet av dagen bör man göra de delar som inte riktigt har fastnat i huvidet än", säger Hudgens. "Jag är naturligtvis inte en sån som rånar banker, men det är en del av mig som älskar att spränga saker och jag behöver göra detta."

Gomez berättade att arbetet som en fullis kommer att fungera "Jag har sett massor av sådana filmer," sade hon. "Detta kommer att bli en riktig utmaning för mig eftersom det är helt och hållet mitt motsatta."




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: