Bilder från inspelningen av Hannah Montana Forever

Datum: 2012-06-11 | Tid: 10:19:19 | Kategori: Miley Cyrus

Idag har jag en sjukt stor ångest. Ligger hemma och har feber, och skriver på Macbooken. Det är en 15 tum för er som undrar. Den är fullkomligt underbar och jag älskar allt med den. Smidig att andvända och krånglar ytterst sällan. Jag vill så gärna ha den! Jag ska fråga om jag får köpa den av henne. Den är i jättefint skick! Men nu till saken.

Jag saknar Hannah Montana så himla mycket. Serien jag såg på varje dag, den gav mig så himla mycket skratt. Det är helt sjukt! Har precis laddat ner alla säsonger från Thepiratebay. Shhhh! Jag känner att jag måste se den nu. Jag älskar Hannah Montana. Miley har verkligen blivit en annan person sen sista avsnittet av Hannah Montana Forever släpptes. Hon röker, rökte bong, festar och allt! Men nu tycker jag att det inte varit många skandaler på ett tag, jag hoppas det förblir så. Haha, älskar att skriva på Macbooken. ;)




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: