People Choice Awards ikväll INFO! :)

Datum: 2012-01-11 | Tid: 15:40:58 | Kategori: Allmänt
Ikväll är det somsagt dags för den årliga galan People Choice Awards 2012. Många av våra favoriter kommer befinna sig där ikväll. Och många av dem är nominerade. Några som kommer vara där är Vanessa Hudgens, Demi Lovato, Taylor Swift, Justin Bieber & Selena Gomez. Dock är jag osäker om Ashley kommer befinna sig där!

Galan börjar klockan 03.00 för oss i Sverige. Vi kommer få se på lite olika Streams Online eftersom det inte visas på svensk tv. Och jag kan garantera att det inte kommer göra det i framtiden heller. Det kommer nog vara slut runt 05.00, Jag kommer gå och lägga mig runt 21.00 och sova till 03.00 och vara vaken efter det hela natten! Tidigt på morgonen kommer massa bilder från kvällen på våra favoriter. Jag kommer nog visa ett par andra kändisar än dem som jag skriver om på bloggen, också!

Här kommer en lista på vad artisterna jag bloggar om är nominerade för:

Justin Bieber - Favourite Male Artist.
Taylor Swift - Favourite Female Artist.
Selena Gomez - Favourite pop artist.
Demi Lovato - Favourite pop artist (samma som Selena) (TA HEM DETTA NU DEMIIII!!!)
Taylor Swift - Favourite Country Artist (VINN FÖRFAN)
Taylor Swift - Favourite Tour Headliner

Somsagt är Taylor nominerade i flest kategorier! ;)

Jag hoppas ni stannar uppe ikväll. Och jag hoppas att ni får en underbar kväll. Jag tycker det är sjukt att det är LIVE också, och att vi kan se det! :D

Här är några Streams som kommer göra att ni kan titta på pogrammet. Jag skickar med 2 st, en till röda mattan + en till showen! Ha det bäst! :D

Röda Mattan
Showen






   Postat av: Mileyraycyrus♥

svar: Hej hje as snygg blogg:)



Du dkulle du vilja göra ett länkbyte med mig?



Altså att vi länkar varandra i varandras meny;)


     Datum: 2012-01-11 | Tid: 19:40:56 | URL: http://mileyraycyrus.blogg.se/


   Postat av: Felicia

Hejsan! Nu har jag avslutat Veckans Blogg och utsett en vinnar. Gå in och titta om det var du som vann eller inte.

http://kandissnytt.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-vinnare.html

Ha det bra!


     Datum: 2012-01-13 | Tid: 22:23:56 | URL: http://kandissnytt.blogg.se/


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: