DEMI KOMMER SIGNERA SEVENTEEN TIDNINGEN I FEBRUARI 2012.

Datum: 2012-01-06 | Tid: 23:27:42 | Kategori: Demi Lovato

Demi kommer vara covergirl för Seventeen i Februari 2012, självklart kommer jag köpa tidningen. Vi i sverige kommer nog kunna köpa den på Press-stop (alltså lite större Pressbyråer i landet, dem brukar komma in någon vecka efter och kommer nog kosta runt 100 lappen) Iallafall hon kommer befinna sig i The Americana At Brand i Glendale, Californien för att signera omslagen och även Unbroken skivorna.

Demi är en stor förebild för många så se till att befinna er där ifall ni nu befinner er i Californien. Jag har somsagt mitt löfte att iår ska jag gå på konsär med henne, även hur lång tid det tar. Vi får se när hon har fler ställen inbokade!

Nedanför kan ni läsa vart hon befinner sig och vilken tid osv.

 

Wednesday January 04, 2012 6:00 PM
Glendale Americana
The Americana at Brand, 210 Americana Way, Glendale, CA 91210, 818-545-9146

 




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: