Vill ni vinna Demis autograf?

Datum: 2012-02-01 | Tid: 16:22:47 | Kategori: Demi Lovato


ZendayaDaily
har just nu en tävling där vi läsare kan vinna Demi Lovatos autograf. Vem som helst kan vara med och tävla. Så om ni är intresserade av att vara med i hennes tävling så kan ni gå in HÄÄÄR!

Min motivering till tävlingen:

Detta kommer verkligen inte vara så bra motivering då jag inte kan beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne! Så räkna med ett långt inlägg nu. Jag började lyssna på hennes musik efter att skivan Unbroken släpptes så jag har inte varit där från början av hennes karriär men jag kommer vara kvar till slutet av hennes karriär! Jag kommer aldrig tröttna på hennes musik. Jag lyssnar på hennes skiva varje dag utan att tröttna.

Demi har förändrat mitt liv på många sätt. Jag har fått mycket inspration ifrån henne. Hon har lärt mig att man ska stå upp för sig själv och att man är fin som man är och att man inte ska lyssna på skitnack! Detta har hon sagt på både Twitter & tidningar. Och eftersom hon gick igenom så mycket för ungefär 1 år då hon åkte in på behandlingshem att man aldrig ska vara rädd för att söka hjälp ifall man behöver det. Och hon har visat miljoner människor i värden (och mig) att man ska äta, man ska röra på sig och vara lycklig. Och att man ska vara med båda fötterna på jorden. Hon har ju somsagt tatuerat in på hennes kropp "Stay Strong" En tatuering jag själv ska göra när jag blir 17/18 för den har ett fint budskap!

Jag kan inte beskriva hur mycket hon betyder för mig. Hur mycket hon har lärt mig att jag ska stå upp för mig själv. Jag älskar henne mer för varje dag! Detta kanske inte är värdens bästa motivering men jag hoppas den duger. Och nu hoppas jag på det bästa att jag vinner!

Kram till dig! :)


Mitt allt!



   Postat av: Jenny - I♥SG ägare

Hej!

Vill du vinna en länk både i ett inlägg OCH hamna bland mina länkar? Allt du behöver göra är att vara med i blog awards på min blogg!

Anmäl dig här:

http://iloveselenagomezz.blogg.se/2012/february/anmal-dig-till-blog-awards.html#comment


     Datum: 2012-02-01 | Tid: 21:56:40 | URL: http://iloveselenagomezz.blogg.se/


   Postat av: zendayablogg

Länkat dig med nu :)

Tack för att du är med och tävlar!

Jättebra motivering!! <3


     Datum: 2012-02-01 | Tid: 22:03:55 | URL: http://zendayadaily.blogg.se/


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: