Massa nya bilder från LOL.

Datum: 2012-03-06 | Tid: 17:47:02 | Kategori: Miley Cyrus
Hej jag är tillbaka! :) Det är min underbara bästis Alex som har bloggat dom senaste dagarna. Jag har nämligen funderat ett tag på om jag skulle börja igen eller inte. Men saknade det helt enkelt för mycket så jag ville börja igen. Jag bad Alex att posta inlägg i 2 dagar, och försöka skriva som om det låter som mig. Jag tycker att hon lyckades väldigt bra, vad tycker ni kära läsare? ♥ Jaja ska iallafall börja blogga igen, och jag tar med Vanessa igen. Känns alldeles för tomt på bloggen utan henne! Nu kör vi... :D

En massa nya bilder från LOL har kommit ut. Jag älskar dom allihopa! Kan knappt vänta tills bion kommer på svenska biografer. Någon annan än jag som håller på att dö av längtan? :)

Källa




   Postat av: Filippa :)

Intresserad av länkbyte? :)


     Datum: 2012-04-15 | Tid: 21:10:28 | URL: http://selenamariegomez.blogg.se/


   Postat av: Anonym

Sugen på en ny snygg design? Kolla in http://justindbieberworld.blogg.se/design/ isåfall


     Datum: 2012-04-22 | Tid: 10:58:45


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: