NOVELLBLOGG!

Datum: 2012-06-19 | Tid: 00:50:02 | Kategori: Allmänt
Hej!

Bloggen kommer inte leva vidare. Jag är hemskt ledsen över detta men denna gång är det på riktigt. Fyller 15 om några dagar och levet leker. Har ingen tid eller lust att skriva om någon annans liv och dessutom ta upp 3 timmar om dagen av mitt eget liv för att skriva om några personer jag förmodligen aldrig kommer träffa. Jag förstår er andra som bloggar. Men jag känner såhär just nu, bloggen kommer inte återuptas. Om det inte är någon som vill köpa bloggen för en billig peng. Jag tycker iallafall den är värd någonting. Den har en fin design och ett arkiv. Men nu snackar vi inte om dyra pengar isåfall. Tycker den här bloggen är värd någonting iallafall. Jag har lagt ner mycket tid och både älskat och hatat här. Men mest älskat såklart. ♥

Bloggen har betyt väldigt mycket. Innan denna blev till så spenderade jag ju mycket tid HÄÄÄÄR vilket var min första kändisblogg. Men sen levde bloggen vidare i ett nytt namn, var väldigt svårt att byta blogg bara så ni vet. Haha. Tänk att en blogg kan betyda så mycket. Jag kommer aldrig glömma all tid jag var här och  vad alla kändisar betyder för mig. Men nu lever mitt liv vidare. Och jag kommer inte bry mig om den här bloggen längre.

Nu har jag en novellblogg istället. Vill inte sluta blogga överhuvudtaget så novellblogga kommer jag göra så ofta jag kan! Då kan man liksom bestämma lite själv när man vill uppdatera och inte.

Tryck HÄÄÄÄR för att komma till min novellblogg!

Massor av kramar till er alla, ni är guldvärda allihop. Hoppas ni vet det. Jag önskar all lycka till i livet. Jag vet att några av er inte kommer att fortsätta läsa min novellblogg så jag önskar dom detta. Och självklart till dig som kommer läsa Novellbloggen också.
Tack för 7 månader. Ni har varit med i alla upp and downs. Kram. <3

Är ni intresserad av att köpa min blogg skriv ett mail till [email protected]. ♥

Kram!



   Postat av: Malin

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn ett valfritt mobilskal (Till t.ex iPhone, HTC, Samsung eller Sony Ericsson) - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/vinn-ett-valfritt-mobilskal.html



Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html


     Datum: 2012-06-23 | Tid: 12:54:16 | URL: http://mallemusic.blogg.se/


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: