Påminnelse: People's Choice Awards!

Datum: 2012-01-09 | Tid: 12:09:44 | Kategori: Allmänt
Jag ville bara skriva att People Choice Awards håller till den 11 Januari. Vilket är natten från Onsdag till Torsdag för oss. Galan sänds tyvärr inte på svensk tv.

9/8C Pm kör galan i U.S.A Vilket är 03.00 för oss!

Tänkte att det är rätt bra att påminna några dagar innan så man kan planera om man ska vara uppe och kolla eller ej! Jag kanske kommer köra Live-Uppdatering. Jag återkommer till det på onsdag. Det vore väldigt kul om många kunde vara uppe och kolla. Självklart är det ett måste för mig! Jag älskar sånahär shower/galor.

Tidigt på morgonen (runt 7.) Kommer jag lägga upp bilder från natten, både från röda mattan och innifrån! :)

Dom som garanterat kommer befinna sig på galan är: Vanessa, Miley, Selena, Justin, Demi & Taylor kommer förmodligen befinna sig där! :)

Källa: TaylorSwiftSweden




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: