Ny bild från Demi"s Seventeen fotografering.

Datum: 2012-01-28 | Tid: 14:49:40 | Kategori: Demi Lovato
Tidningen har släppts i U.S.A tror jag. Den kommer till Sverige nästa vecka. Jag har redan mailat och frågat. Om ni vill ha ett exemplar av tidningen gå in på Press-Stop eller närmsta pressbyrå och fråga om dom kan ta hem ett exemplar till dig. Jag frågade dom och jag har beställt, så jag får ett medelande i brevlådan när jag kan komma upp och hämta den! Det är rätt bra att göra så, för då är man säker på att man får den.

Jag älskar denna bild, även om det inte är så stor skillnad. Ni kanske tror att det är samma bild men det är det inte, det här är en annan. Jag visar er ifall ni inte ser. Hon är så vacker.

Den nya bilden: (Finns inte i större format)



Orginalbilden:




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: