Miley Till Liam: "Du räddade mitt liv"

Datum: 2012-01-30 | Tid: 20:15:47 | Kategori: Miley Cyrus
Miley Cyrus och Liam Hemsworth är så kär, och hon nyligen talat om hennes hängivenhet till honom med sina fans!

Miley, 19, skrev två tweets på Jan 28 som verkade vara om hennes kärleksliv. Först sade hon,

"" Om du har kärlek, du behöver inte ha något annat. Om du inte har det, spelar det inte så mycket vad du har "". Senare skrev hon "," I mina vildaste drömmar du alltid spela min hjälte. I mina dystraste stunder i natten du rädda mig, rädda dig mitt liv. "".

Vi tycker att hon hade Liam, 22, i åtanke med dessa ord, med tanke på att några timmar tidigare skrev hon,

"Mycket som behövs chillllll pool dag med min Boooo. Tack Kalifornien för denna underbara solsken! Kan inte fatta att jag lägger ut i januari! "




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: