Miley & Liam på en romantisk middag i Los Angeles.

Datum: 2012-01-30 | Tid: 20:17:48 | Kategori: Miley Cyrus
Miley Cyrus och pojkvän, Liam Hemsworth, var avbildad som har en romantisk lunch i Los Angeles igår eftermiddag. Klädd i en rutig avskuren skjorta och jeans med den lika robust utseende Hemsworth, kan Cyrus ses lutar in för en kyss från sin man i mellan betten. Att försöka visa upp några arm muskler för oss, Miley?

Den tidigare Hannah Montana-stjärnan jeans var märkbart vitkalkade och hög midja, kanske gå en liten Days of Thunder, Nicole Kidman ser att imponera på henne australiensiska kompis.

Som om bilderna var inte tillräckligt för att övertyga världen om deras kärlek, twittrade Cyrus också hennes entusiasm för hennes relation med Hemsworth i helgen: "Om ni har kärlek, behöver du inte ha något annat. Om du inte har det, gör det inte så mycket vad du har "lyckats med," I mina vildaste drömmar du alltid spela min hjälte. I mina dystraste stunder i natten du rädda mig, rädda dig mitt liv. "

Wow, låter som en Hollywood-romantik i varje bemärkelse. Låt oss bara hoppas, för din skull, Miley, som Liam fortsätter att uppskatta din lumberjack/1980: s känsla eran mode. Om din pojkvän inte kommer till din räddning, kanske mode polisen kommer!

Kan det finnas en romantisk film på gång huvudrollen dessa två? Liams bror, Chris Hemsworth är faktiskt spelar Kristen Stewart heroiska beskyddare i Snövit och de Huntsman. Man tvivlar inte på att Cyrus kommer att hålla oss uppdaterade.

Som om världen inte får tillräckligt up-to-the-andra uppdateringar om händelser i relationer av stjärnorna. Tack Twitter, för att vi fick höra det direkt från cowgirl mun.

Källa: Gather.com




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: