Igår var det 1 år sedan Demi kom ut från behandlingshemmet.

Datum: 2012-01-28 | Tid: 14:57:49 | Kategori: Demi Lovato
Det här var en stor dag för dem flesta. Det var en TT på Twitter i nästan hela värden. Folk grät och var väldigt lycklig över att Demi kommit tillbaka. Några dagar efter att hon kommit hem så tog fotograferna bilder på henne när hon gick runt i sina solglasögon. Hon såg väldigt glad & frisk ut då.

Själv var jag inte ett fan förän jag fick höra Unbroken. Men jag gillade henne innan också och twittrade självklart "Welcome Back Demi". Det här är nog en dag dem flesta Lovatics aldrig kommer glömma. Jag är så glad att Demi mår bra nu, och hon verkar må bättre än någonsin.

Eftersom hon har gått igenom så mycket så har hon hjälpt andra människor som varit i samma situation också. Demi har bevisat för alla att man kan bli stark om man får den hjälp man behöver och att man inte får bli nedtrampa av någon, och att man ska stå upp för sig själv och inte bry sig om vad andra tycker. Hon har tatueringen Stay Strong. Som alltid kommer bevisa för henne att hon ska fortsätta vara stark. Folk som blivit mobbade har säkert lyssnat på Demis råd och det har blivit bättre för dem, och mindre har nog försökt begå självmord. Så på så sätt tror jag att hon har hjälpt folk.

Första bilden som togs när hon kom ut från behandlingshemmet. En glad Demi. :)





  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: