Vanessa säger att hon och Miley har samma tatuering.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 21:32:55 | Kategori: Miley Cyrus
Vanessa Hudgens och Miley Cyrus brukade vara Disney älsklingar tillsammans nu - både allt vuxit upp - stjärnorna har samma kropp konst.

Den "Journey 2: Den mystiska ön"-stjärnan stoppades av Access Hollywood Live på fredag​​, där hon avslöjade att hennes och Miley båda älskar samma mantra.

"Jag fick se Miley det var verkligen trevligt," den 23-åriga skådespelerskan sa när frågan om hennes senaste framträdande på 2012 Folkets Choice Awards i januari.

"Vi fick reda på att vi har samma tatuering!" Vanessa sa Billy Bush och Kit Hoover.

"Det är en OM [symbol]," förklarade hon med hänvisning till den populära sången ofta används i meditation och yoga.

Vanessa, som OM tatuerade på den yttre kanten av botten av båda hennes Pinkie fingrar, sade tatueringen hjälper henne "spread positiv energi" och att "centrum" själv.

"Hon har en här," Vanessa sade om Mileys OM bläck, pekar på sin vänstra handled.

Skådespelerskan är också vistas positivt om sin kroppsuppfattning och irriterande paparazzi som hoppar (och gömmer sig i buskarna) på chansen att knäppa en bild av henne.

"Min kropp är min kropp", sade hon till Billy och Kit. "Jag älskar mig själv och jag tror att du har att vara stolt över kroppen. Du har och äger det. "

"Journey 2: Den mystiska ön", som också stjärnor Dwayne Johnson och Josh Hutcherson, öppnas i teatrar idag.

Källa: accesshollywood.com



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: