Trailer för nästa veckas avnitt av Vampire Diaries.

Datum: 2012-02-04 | Tid: 14:00:01 | Kategori: Nina Dobrev
Avsnittet heter Dangerious Laisons. :) Lägger upp avsnittet här nästa vecka ifall jag får tag på det. :)




   Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T

SV: Hej Vilma!



Roligt att höra att du gillar min fansida :) du ska absolut inte känna dig dum för det finns andra som lånar från mig och jag lånar dessutom av andra ibland. Så länge du lägger till KÄLLA får du hämta bilder och text från Breakingfree.se.


     Datum: 2012-02-04 | Tid: 14:09:13 | URL: http://www.breakingfree.se


   Postat av: Vilma

Älskar din blogg, btw så har vi samma namn. :)


     Datum: 2012-02-04 | Tid: 16:25:38


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: