Cosmopolitan intervju med Selena (Del 1)

Datum: 2012-02-02 | Tid: 16:20:59 | Kategori: Selena Gomez
Selena Gomez är upp över öronen förälskad i Justin Bieber! Den 19-åriga superstjärnan gjorde hennes första någonsin Cosmopolitan cover och hon ser fenomenal. I sin djupgående intervju, selena säger att  när hon ser tillbaka känns det som hon "slösat" tid på andra killar!
Det var som ett år av mitt liv var fullständigt bortkastad", säger hon att dejta en ex-pojkvän som inte kan identifieras i artikeln. Men varför är hon så kär i Justin? Är det för att han tar henne på påkostade datum över hela världen?
Det var som ett år av mitt liv var fullständigt bortkastad", säger hon att dejta en ex-pojkvän som inte kan identifieras i artikeln. Men varför är hon så kär i Justin? Är det för att han tar henne på påkostade datum över hela världen?
Jag är precis som alla 19-åriga ​​flickor", säger hon. "Om du är kär, är du i kär till fullo, och du bara vill gå på bio, umgås, och vara så normala som möjligt. Jag är lyckligt lottad att jag har hittat någon som har den möjligheten. "
"[Kärleken] är den mäktigaste saken", tillägger hon. "När det kommer till min familj, vänner, ett förhållande ... . Du lever bara en gång, och jag vill vara stolt över allt som jag gör och bara ha kul. Jag vill kunna säga att jag hade en riktigt uppfyllt, roligt liv. "
- Jag kopierade intervjun ifrån - Jelenators.

Ni som vill köpa denna tidning kan köpa denna på större presbyråer i Sverige runt 7-12 Februari. Håll utkik!




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: