Är Miley en galen mamma?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 21:23:13 | Kategori: Miley Cyrus
Denna text har jag översatt med Google Translate! Därför ansvarar jag inte för felaktiga stavfel eller meningar i texten!

Miley Cyrus får inte ha någon "mänsklig" barn, men hon säkert har några barn i den fyrbenta slag! Den tonåring Drottningen är besatt av sina valpar Lila, Floyd och Ziggy och hennes besatthet kan få en lite ur kontroll!

"Så ... Jag funderar på att Floyd i modellering. Men jag är rädd att jag ska förvandlas till en av de galna steg moms (sic), "

Cyrus twittrade på tisdagen. Du måste undra om Miley skämtar om senare delen av hennes tweet, men att veta hur hon är med sina hundar, kan hon inte vara! Hon tar sitt ansvar som en hund, mamma på stort allvar och hon har en hel del kärlek till sina barn, vilket är bra.

Det skulle vara häftigt om Miley Cyrus bestämde sig för att komma Floyd in på hund modellering. Han är väldigt stilig och har stickande ögon ... som ska få honom någonstans, eller hur? Det ska bli intressant att se om Miley bedriver något för honom eller om hon inser att hon skulle vara för galen över det hela! För roligt!

Gather.com



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
  URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: